Nová výletní atrakce se setkala s obrovským zájmem návštěvníků, a tak byl již v roce 1873 dobudován poslední úsek až na vrchol Rigi Kulm (1.797 m n.m.) a v roce 1875 pak druhá přístupová cesta na vrchol po trase Arth am See – Goldau – Rigi Kulm. Na trase Goldau-Rigi Kulm došlo v roce 1907 k elektrifikaci trati, čímž si Švýcaři zajistili další a tentokrát dokonce světový primát. Jednalo se totiž o první elektrifikovanou ozubnicovou železnici s normálním rozchodem na světe! Zatímco zpočátku byl výlet na Rigi spíše záležitostí pro bohaté, po druhé světové válce došlo k masovému rozvoji turismu. V roce 1968 proto byla vybudována ještě gondolová lanovka spojující Weggis a lázně Rigi Kaltbad. V současnosti obě železniční tratě i gondolovou lanovku spravuje společnost Rigi Bahnen.